CZK | EUR
Vyražte na jednodenní výlet nebo se vrhněte na vícedenní putování za novými zážitky. S elektrokolem Apache Matto Tour MX-I se vám otevírají dveře pro nová dobrodružství, která si s tímto elektrokolem zamilujete. Láká vás sportovní dovolená? Není na co čekat.
Kombinace praktického osazení a sportovně laděného rámu s integrovaným vedením bowdenů a hadic dělá z elektrokola Matto skvělou volbu na cesty. Zadní nosič, stojánek, blatníky do nepříznivých podmínek a osvětlení napájené z baterie je již skoro povinná výbava na cesty. Nechybí kvalitní hydraulické brzdy a řazení Shimano. K tomu, aby jízda byla především pohodlná pomůže stavitelný představec, který vám umožní nastavit si vhodný posed.
Plně integrovaná baterie ukrytá ve spodní rámové trubce a osvědčený středový motor. S modelem Matto se nemusíte limitovat, na jedno nabití můžete vyrazit třeba z Kutné Hory až do Trutnova. Vše můžete kontrolovat pomocí multifunkčního barevného displeje. Zvolte si vhodný jízdní režim, sledujte rychlost nebo třeba stav baterie. Tohle elektrokolo se o vás postará.
Klíčové vlastnosti:
silný středový motor Bafang MaxDrive 250 W s 80 Nm
plně integrovaná baterie LG Li-Ion s kapacitou 16 Ah (576 Wh)
barevný TFT multifunkční displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem
1x9 rychlostí Shimano Altus
hydraulické brzdy Shimano
odpružená vidlice SR Suntour NEX HLO 63 mm (se zamykáním na korunce)
osvětlení napájené z baterie, stavitelný představec, hliníkový nosič, stojánek, blatníky
převodník s krytem řetězu
velká 28” kola
dojezd až 160 Km
Elektromotor
Při jízdě se můžete spolehnout na extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. Motor je v rámu uložen pod úhlem 40 stupňů, díky tomu dostává elektrokolo sportovnější nádech a lepší průchodnost terénem. I přesto, že je elektromotor vysoce účinný, zachovává si velmi tichý projev.
Baterie
Ve spodní rámové trubce najdete moderní plně integrovanou baterii LG Li-lon s kapacitou 16 Ah (576) Wh a dojezdovým okruhem až 160 km na jedno nabití. Celkovou dojezdovou vzdálenost ovlivňuje kromě kapacity baterie také profil tratě, hmotnost jezdce a jeho jízdní styl. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Plně integrovaná baterie dodává kolu krásný a čistý design.
Ovládací displej
Ovládání elektrokola a veškeré informace o jízdě vám zajistí barevný multifunkční TFT displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem pro dobíjení mobilních zařízení, který najdete umístěný přímo na středu řídítek. Na velkém a přehledném displeji můžete kromě volby jízdního režimu sledovat také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K jednoduché obsluze displeje slouží oddělený tlačítkový ovladač uchycený vedle levé brzdové páčky. Snadno tak budete mít neustálý přehled o vaší jízdě.
Specifikace
Rám | Alloy 6061 |
Vidlice | SR Suntour NEX HLO (se zamykáním z korunky) |
Velikost kol | 28"" |
Převody | 1 x 9 |
Motor | Bafang MaxDrive 250W |
Baterie | LG 36 V / 16 Ah (576 Wh) Li-Ion |
Systém | Bafang MaxDrive |
Displej | TFT Colour |
Dojezd | až 160 km |
Řidítka | Spec Phase 31,8 x 680 mm |
Představec | Spec Stavitelný 31,8 x 105 mm |
Brzdy | Shimano MT200 (kotouč 180 mm) |
Řazení | Shimano Altus M2010 |
Převodník | Bafang (170 mm, 44 z.) |
Kazeta / volnokolečko | Shimano Deore HG200 (11 - 36 z.) |
Řetěz | KMC X9 |
Přehazovačka | Shimano Altus M2000 |
Ráfky | Remerx Top Disc (622 x 19 mm) |
Pláště | Impac Smartpac 28 x 1,60" (42 - 622) |
Náboj přední | Shimano TX505 |
Náboj zadní | Shimano TX505 |
Sedlovka | Spec Phase 30,9 x 400 mm |
Sedlo | Spec Sport |
Hmotnost | 21,3 kg (+3,1 kg baterie) |
Barva | stříbrná |