CZK | EUR
Tak tohle je opravdové naplno nabité MTB elektrokolo se skvěle hbitým ovládáním, zabijáckou tuhostí a ideálním rozložením hmotnosti vám Moterra dovolí vyjet kopec líp než jezdci týmu Cannondale Factory Racing a z kopce dolů pak můžete fičet jako hvězda světového endura Jerome Clementz.
Profil jezdce
MTB jezdci co chtějí jezdit tvrději, déle, dále i rychleji než kdykoliv před tím.
KLÍČOVÉ PRVKY
Systémově integrovaná (Si) montáž pohonu
Na rozdíl od konkurence jsme vytvořili naši vlastní Si montáž pohonu Bosch. Motor je umístěn v nejlepší pozici pro optimální výkon odpružení a parádní řízení kola.
Krátká zadní stavba znamená ovladatelnější kolo
Využitím Integrované (Si) montáže motoru a asymetrické (Ai) řetězové linky má Moterra nejkratší zadní stavbu na trhu. Díky tomu získává jezdec fantasticky hbité ovládání a vynikající trakci.
Nízké těžiště
Díky unikátně integrované baterii mají Moterry super nízko těžiště a ideální rozložení hmotnosti a získávají tak úžasnou hbitost a stabilitu. Jezdec může snadno přejíždět překážky po zadním kole.
Pořádně tuhé
S vyšší hmotností a silou motoru působí spoustu e-MTB měkce a nemotorně. Moterra však díky technologickému provedení spodní rámové trubky Torsion Box, ECS-TC čepům využívajících pevných os a 157 mm širokému zadnímu náboji dostává tuhost pro přesné ovládání a kotrolu.
Ta pravá Moterra pro vás
Motera: Nekompromisní all-mountain/trail bike - 130 mm zdvihu vpředu i vzadu se skvělou trakcí a pohodlností 27+ kol.
Moterra LT: Postavena pro agresivní vysokohorské eduro, 160 mm zdvihu vpředu i vzadu a 27,5 kola pro hbité ovládání.
Technologie:
Ochrana rámu a pohonu: Za účelem co nejlepší možné ochrany motoru a akumulátoru je na rámech Mottera použit prvek „BatStrap“, tedy pružný pryžový kryt překrývající nejcitlivější partie.
Převodník s posunem Ai: Originální převodník Cannondale Ai (Asymmetric Integration) posouvá řetězovou linku o 6 mm dále od osy kola. Takto bylo možné zkrátit zadní stavbu a ponechat okolo zadního kola dostatek volného místa. Vše za využití extra širokého a pevného zadního náboje rozměru 157 mm.
Spodní trubka Torsion Box: S cílem maximalizovat tuhost rámu a docílit optimální polohy baterie jsme navrhli a vyrobili specifický úchyt akumulátoru, který je situován před motorem, což je možné díky hydroformované spodní trubce svařené do jedinečného tvaru. Výsledkem je struktura reprezentující tzv. „torzní box“, která je výrazně pevnější než běžné konstrukce s běžnou spodní trubkou. Zároveň nízko a ve středu kola umístěná baterie pomáhá zlepšit ovládání a přispívá k hravosti celku.
Systémově integrovaný motor: Specifické řešení uchycení motoru Bosch vyvinuté značkou Cannondale se ukazuje jako nejlepší možné řešení. Díky němu bylo možné zkrátit řetězovou vzpěru a umístit čepy zadní stavby tak, aby funkce odpružení nebyla ovlivněna chodem motoru či silou investovanou do pedálů. To vše bez potřeby použití vodítek a kladek.
Technické parametry:
Rám: Moterra, 130mm, 27+, SmartForm C1 Alloy, Torsion Box downtube, Si motor mount, carbon link
Vidlice: RockShox Sektor Silver RL, 130mm, B+, Solo Air, tapered steerer, Boost 15X110mm, Maxle Stealth
Tlumič: RockShox Monarch R, DebonAir, 130mm
Motor: BOSCH Performance CX 250W
Baterie: BOSCH PowerPack 500Wh
Řídící jednotka: Bosch Intuvia
Nabíječka: BOSCH 4A
Kliky: Cannondale EC3, w/ Ai offset ring, 15t
Přehazovačka: Shimano Deore, Shadow Plus, 10-speed
Řazení: Shimano Deore, 10-speed
Kazeta: Sunrace, 10-speed, 11-40T
Řetěz: Shimano HG54, 10-speed
Brzdy: Shimano Deore hydraulic disc, 180/180mm
Brzdové páky: Shimano Deore hydraulic disc
Ráfky: Cannondale Beast, 27.5x40mm, 32h, tubeless ready
Náboje: Formula Disc - 110x15QR front, 157x12 rear
Dráty: DT Swiss Champion
Pláště: Schwalbe Nobby Nic SnakeSkin, TL-Easy, folding, 27,5X2,8"(70-584), tubeless ready
Řidítka: Cannondale C2 alloy, 9 deg, 15mm rise 780mm
Představec: Cannondale C3, 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 5 deg, 55mm
Hlavové složení: Tange Seiki 1-1/8 to 1.5", integrated
Sedlo: Fabric Scoop Elite
Sedlovka: Cannondale C3, 6061 alloy, 31.6x350mm