CZK | EUR
PŘIPRAVENY PRO TELESKOPICKOU SEDLOVKU
Všechny modely od úrovně BIG.NINE / SEVEN 40 mají sedlovou trubku o průměru 30,9 mm. Zvětšená styčná plocha zvyšuje pevnost v místě spojení horní rámové a sedlové trubky a navíc umožňuje instalaci teleskopické sedlovky. Modely od úrovně BIG.NINE LIMITED a vyšší umožňují vedení kabelů vnitřkem rámu, u ostatních modelů je třeba použít externí vedení kabelů.
SMART ENTRY
Lanka, bowdeny a brzdové hadičky jsou uchyceny v napnutém stavu, aby se předešlo jejich klepání při jízdě v náročném terénu. Všechny vstupy se dají vyměnit, aby bylo možné vést Di2, hydraulické hadičky, brzdové hadičky, řadící lanka apod.
MODERNÍ HARDTAILOVÁ GEOMETRIE
Naše karbonové modely CF a hliníkové modely LITE disponují dlouhým rámem (Reach 422 mm), strmým 73,5 ° úhlem sedlové trubky, mírným 70 ° úhlem hlavové trubky a 80mm představcem (BIG.NINE vel M), díky čemuž mají modely BIG.NINE / SEVEN geometrii ušitou na moderní cross country: vysoká obratnost se stabilním a klidným vedením stopy. Perfektní vlastnosti pro náročné XC tratě.
FLEX-STAY
Profil trubek zadní stavby i specifické uspořádání karbonových plátů fungují jako plochá pružina, která absorbuje nerovnosti terénu a redukuje vibrace.
X-TAPER HEADTUBE
Použití kónické hlavové trubky s 1 1/8" ložisky nahoře a 1 ¼" nebo 1 ½" dole zaručuje výjimečnou tuhost přední části rámu a precizní ovládání dodává pocit jistoty.
INTERNAL CABLE ROUTING
Bovdeny jsou vedeny vnitřkem rámu, do kterého vcházejí a vycházejí přes vyhrazené otvory v rámu. Kolo má elegantnější vzhled a kabely jsou navíc chráněny před vlhkostí a špínou.
SMART ENTRY
Lanka, bovdeny a brzdové hadičky jsou upnuty v napnutém stavu, aby se předešlo jejich klepání na trailech nebo horších cestách. Všechny vstupy jsou kompletně zaměnitelné, aby si uměly poradit s Di2, hydraulickými hadičkami, lanky, bowdeny atd.
DI2 READY
Jízdní kola/ rámy se symbolem "Di2 Ready" jsou připraveny k instalaci technologie Di2 s baterií umístěnou v sedlovce.
NANO MATRIX CARBON
Pro zvýšení odolnosti karbonových rámů jsou vrstvy karbonu spojené pryskyřicí s přidanými nanočásticemi, které zvyšují odolnost vůči nárazům až o 40%
AWS
Při výrobě jednotlivých karbonových dílů používáme nafukovací vložku, která zaručí, že se uvnitř trubek nevytvoří vrásky, které by zvyšovaly hmotnost a mohli by oslabit trubku. Díky tomu jsou výsledné rámy lehčí, tužší a pevnější.
Specifikace:
Rám: BIG.NINE CF3; MAT carbon; 29 WHS; 148x12 AST; BB92 BBR
Velikosti: S-M-L-XL-XXL
Vidlice: Manitou Markhor Comp; Air; 100 STR; Tapered; Remote lockout; 51mm fork offset
Brzdy přední: Tektro M275; 2 piston
Brzdy zadní: Tektro M275; 2 piston
Brzdový kotouč přední: Shimano RT10; 180mm
Brzdový kotouč zadní: Shimano RT10; 160mm
Řetěz: KMC X12
Kliky: Shimano Deore M6100; 32 ATC
Přehazovačka: Shimano XT M8100 Shadow+
Kazeta: Shimano Deore M6100; 10-51 ATC; 12 GER
Řídítka: MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; 740 WHB; flat
Představec: MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; 31.8 DSH; -6 ASD
Hlavové složení: FSA NO.55E
Náboj přední: Shimano MT400-B; 110x15 WHF; 32 SPH; Centerlock
Náboj zadní: Shimano MT410-B; 148x12 WHR; 32 SPH; Centerlock
Ráfky: MERIDA COMP CC; 20 IWR; MAT aluminium
Sedlo: MERIDA COMP CC
Sedlovka: MERIDA COMP CC; MAT aluminium; 30.9 DSP; 0 SSB
Řazení zadní: Shimano Deore M6100
Paprsky: Black stainless
Plášť přední: Maxxis Ikon; 29x2.2"; wire
Plášť zadní: Maxxis Ikon; 29x2.2"; wire
Zvonek: YWS-Alloy
Hmotnost: 11,78 kg