CZK | EUR
Je ideální pro začátečníky, závodníky a každého, kdo upřednostňuje víc prostoru pro pláště a vyšší brzdný účinek kotoučových brzd.
Záleží vám na ceně a hledáte všestrannější závodní kolo s nízkou hmotností a kotoučovými brzdami.
Za vynaložené peníze očekáváte hodně muziky a chcete kvalitní stroj, který výkonnostně hned tak nepřerostete.
Lehký rám z hliníku Alpha řady 300 s tvarovanými trubkami a nenápadnými svary, jehož vzhled a ovladatelnost připomínají mnohem dražší karbonová kola, pohon Shimano Tiagra 2x10, karbonovou vidlici Émonda, kola Bontrager Affinity umožňující použití bezdušových plášťů, účinné hydraulické kotoučové brzdy s úchytem Flat Mount a vnitřní vedení lanek v rámu i vidlici.
Émonda ALR 4 Disc patří v modelové silniční řadě s kotoučovými brzdami k cenově nejdostupnějším.
Vyznačuje se však jízdními vlastnostmi i elegancí mnohem dražších kol.
Je to mimořádně schopné závodní kolo za skvělou cenu.
Specifikace :
Rám | Velmi lehký hliník Alpha řady 300, technologie nenápadných svarů Invisible Weld, kónická hlavová trubka, vnitřní vedení lanek Control Freak, kompatibilní s DuoTrap S, kotouč s úchytem Flat Mount, pevná osa 142 x 12 mm |
---|---|
Velikost rámu | H2 |
Přední náboj | Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, kotouč Center Lock, pevná osa 100 x 12 mm. |
---|---|
Zadní náboj | Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, kotouč Center Lock, ořech Freehub Shimano 11 rychlostí, pevná osa 142 x 12 mm. |
Ráfek | Bontrager Affinity Disc, možnost použití bezdušových plášťů, 24 děr, šířka 21 mm, ventilek Presta. |
Plášť | Bontrager R1 Hard-Case Lite, drátová patka, 60 tpi, 700x25c |
Maximální velikost pláště | 28c Bontrager tires (with at least 4mm of clearance to frame) |
Řazení | Shimano Tiagra R4725, páčka s krátkým dosahem, 10 rychlostí |
---|---|
Přesmykač | Shimano Tiagra 4700, braze-on |
Přehazovačka | Shimano Tiagra 4700, dlouhé ramínko, převodník max. 34 zubů. |
*Klika | Velikost: 47, 50, 52 Shimano Tiagra 4700, 50/34, délka 170 mm |
Velikost: 54, 56 Shimano Tiagra 4700, 50/34, délka 172,5 mm |
|
Velikost: 58, 60, 62, 64 Shimano Tiagra 4700, 50/34, délka 175 mm |
|
Středové složení | Shimano BB71, 86,5 mm, PressFit |
Kazeta | Shimano Tiagra HG500, 12-28, 10 speed |
Řetěz | Shimano Tiagra, HG54, 10 rychlostí |
Sedlo | Bontrager Montrose Comp, ocelové ližiny, šířka 138 mm. |
---|---|
*Sedlovka | Velikost: 47 Bontrager Comp, slitina 6061, 27,2 mm, offset 8 mm, délka 250 mm. |
Velikost: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62, 64 Bontrager Comp, slitina 6061, 27,2 mm, offset 8 mm, délka 330 mm. |
|
*Řídítka | Velikost: 47 Bontrager Comp VR-C, slitina, 31,8 mm, dosah 100 mm, oblouk 124 mm, šířka 38 cm. |
Velikost: 50, 52 Bontrager Comp VR-C, slitina, 31,8 mm, dosah 100 mm, oblouk 124 mm, šířka 40 cm. |
|
Velikost: 54, 56 Bontrager Comp VR-C, slitina, 31,8 mm, dosah 100 mm, oblouk 124 mm, šířka 42 cm. |
|
Velikost: 58, 60, 62, 64 Bontrager Comp VR-C, slitina, 31,8 mm, dosah 100 mm, oblouk 124 mm, šířka 44 cm. |
|
Omotávka na řídítka | Omotávka řídítek Bontrager Supertack Perf. |
*Představec | Velikost: 47 Bontrager Elite, 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 70 mm. |
Velikost: 50 Bontrager Elite, 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 80 mm. |
|
Velikost: 52, 54 Bontrager Elite, 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 90 mm. |
|
Velikost: 56, 58 Bontrager Elite, 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 100 mm. |
|
Velikost: 60, 62 Bontrager Elite, 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 110 mm. |
|
Brzda | Hydraulická kotoučová verze Shimano Tiagra |
Brzdový rotor | Shimano RT70, Centerlock, 160 mm. |
Hmotnost | 56 – 9,33 kg |
---|---|
Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 125 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce a týkajících se vybavení, specifikací, modelů, barev i cen. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění.
Udávaná hmotnost kola a rámu vychází z údajů naměřených u lakovaných rámů z předvýrobní fáze. Hmotnost finálních výrobků se může lišit.