CZK | EUR
Díky všemu, co jsme se naučili za 40 let závodů XC, je nový Chisel čistokrevný závodní XC stroj, který drtí stoupání, lítá ze zatáček a projíždí skalky s rychlostí a účinností nejvýkonnějšího hliníkového XC kola, které jsme vyrobili. Ukázalo se, že karbon není jediný způsob, jak se dostat na vrchol stupně vítězů.
Není žádným tajemstvím, že závody XC jsou vyhrávány nebo ztraceny ve stoupáních, a proto jsme dali Chiselu drsnou dietu, abychom získali jeden z nejlehčích hardtail rámů ze slitiny na trhu, ano, mluvíme o téměř karbonové lehkosti. Špičková technologie D'Aluisio Smartweld \(DSW\) a hliník M5 kosmického věku umožňují stoupat a zrychlovat tak rychle a efektivně, že budete přísahat, že je tam někde ukrytý motor.
Zapomeňte na drsnou jízdu, která v minulosti trápila hliník. DSW a tvarování trubek hydroformingem umožnilo našim konstruktérům vyladit konkrétní oblasti rámu tak, aby vytvářely dokonale vyváženou jízdu. Je laterálně tuhý pro okamžitý přenos síly a zrychlení, přesto je vertikálně poddajný, takže zažijete méně únavy z vibrací na trailu. Konečný výsledek? Můžete jet tvrději, déle.
Závodní tratě pro XC jsou v každé sezóně techničtější, a tak jsme vzali progresivní geometrii, která umí krotit traily a jakou jsme použili na model Epic Hardtail a aplikovali ji na Chisel. Výsledkem je sebevědomá, hbitá jízda s neuvěřitelnou stabilitou při rychlých sjezdech. To vše zvládne, aniž by obětovala výkon pro stoupání nebo jemnou ovládání. Je to vítězná kombinace, kterou nenajdete v žádném jiném hliníkovém hardtailu XC.
Jak přivedete výkon z profesionální úrovně na cenu, kterou si může dovolit více jezdců ? Technologie D'Aluisio Smartweld, takhle jednoduché to je. Díky úplnému přehodnocením způsobu konstrukce hliníkových rámů, můžeme dodat kombinaci nízké hmotnosti, pevnosti, tuhosti a poddajnosti, což nikdy předtím nebylo možné. Smartweld je budoucnost slitiny.
Co se stane, když si vezmete nejschopnější a nejefektivnější hliníkový hardtail rám a postavíte ho z nejlepších dostupných komponent? No, rozhodli jsme se to zjistit. Nedělejte si starosti, je v pořádku slintat ... Také jsme to udělali.
KOMPATIBILNÍ S TELESKOPICKOU SEDLOVKOU
Když jsme plně využili výhody DSW, mohli jsme dát Chiselu 30,9mm sedlovku, aniž bychom přidali hmotnost. To znamená, že můžete použít teleskopickou sedlovku s delším zdvihem pro ještě lepší schopnost a jistotu v technickém terénu.
INTERNÍ VEDENÍ KABELŮ
Plné vnitřní vedení kabelů udržuje všechny brzdové hadice a kabely, včetně teleskopu, vhodně uspořádané a zároveň je chrání před zbytečným opotřebením. A hej, získáte docela čistý „profesionální“ vzhled.
12x148mm ZADNÍ OSA
Žádné křehké rychloupínáky. Zadní pevná osa 12x148 mm výrazně zlepšuje pevnost a stabilitu a získáte tak výrazně tužší zadní část, což pocítíte, aý budete atakovat drsné sjezdy.
Tento Chisel je dodáván s vyzkoušenou a ověřenou sadou Deore 1x12 rychlostí a hydraulickými kotoučovými brzdami MT400, vidlicí RockShox Judy Silver a koly z lehké slitiny s vnitřní šířkou 25 mm, obutými do plášťů 2.3 Fast Track Control.
FRAME | Specialized D'Aluisio Smartweld M5 Alloy, Hydroformed tubes, Progressive XC Geometry, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm spacing, 30.9mm Dropper post compatible |
SEAT BINDER | Specialized Alloy, 34.9mm |
FORK | RockShox Judy Silver, TurnKey damper, Solo Air, 42mm offset, 15x110mm thru-axle, 100mm of travel (XS - 80mm travel) |
STEM | Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise |
HANDLEBARS | Stout XC, double-butted alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 31.8mm |
SADDLE | Body Geometry Power Sport, steel rails |
SEATPOST | Alloy, 12mm offset, 2-bolt clamp, 30.9mm |
TAPE | Specialized Trail Grips |
FRONT BRAKE | Shimano M4100, 2-piston caliper, hydraulic disc |
REAR BRAKE | Shimano M4100, 2-piston, 180/160mm |
REAR DERAILLEUR | Shimano Deore, M6100, 12pd, Shadow Plus |
SHIFT LEVERS | Shimano Deore, M6100, I-Spec EV, 12 speed |
CHAIN | KMC X12, 12-speed w/ Missing Link™ |
CRANKSET | Stout Pro, 2-Piece Forged Alloy, Direct Mount chainring |
BOTTOM BRACKET | BSA for 24mm spindle |
CASSETTE | Shimano Deore M6100, 12spd w/Hyperglide+, 10-51t |
RIMS | Alloy, Offset Design, Tubeless Ready, 25mm internal width, 28h |
FRONT HUB | Shimano MT410-B, Centerlock 28h, 15x110 Boost |
REAR HUB | Shimano MT410-B, Centerlock 28h, 12x148 Boost, Microspline |
FRONT TIRE | Fast Trak, Control casing, GRIPTON® compound, 60 TPI, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
REAR TIRE | Fast Trak, Control casing, GRIPTON® compound, 60 TPI, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
INNER TUBES | Presta, 60mm valve |
SPOKES | Stainless, 14g |
PEDALS |
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
XS | S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 170mm | 175mm | 175mm | 175mm |
Délka představce | 60mm | 60mm | 70mm | 70mm | 70mm |
Délka sedlovky | 350mm | 350mm | 400mm | 400mm | 400mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Šířka řídítek | 750mm | 750mm | 750mm | 750mm | 750mm |
Dosah | 385mm | 405mm | 430mm | 455mm | 480mm |
Délka horní trubky, horizontální | 555mm | 578mm | 603mm | 632mm | 661mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 591mm | 605mm | 605mm | 619mm | 633mm |
Rozvor | 1070mm | 1099mm | 1124mm | 1154mm | 1185mm |
Délka řetězové vzpěry | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 647mm | 674mm | 699mm | 730mm | 760mm |
BB Drop | 68mm | 63mm | 63mm | 63mm | 63mm |
Výška středového složení | 304mm | 309mm | 309mm | 309mm | 309mm |
Úhel sedlové trubky | 74° | 74° | 74° | 74° | 74° |
Úhel hlavové trubky | 68° | 68° | 68° | 68° | 68° |
Délka sedlové trubky | 367mm | 400mm | 430mm | 470mm | 520mm |
Délka hlavové trubky | 95mm | 95mm | 95mm | 110mm | 125mm |
Výška rámu v rozkroku | 732mm | 762mm | 792mm | 816mm | 847mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Délka celé vidlice | 486mm | 506mm | 506mm | 506mm | 506mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 103mm | 103mm | 103mm | 103mm | 103mm |