Ať už je tvým cílem utéct na štěrkové cesty, daleko od automobilů a davů, nebo se postavit na start tvého oblíbeného gravel závodu, žádné kolo to neumožňuje lépe než nový Diverge. Je to prostě nejrychlejší, nejschopnější - a možná i nejzábavnější kolo, které jsme kdy vyrobili. Přináší jízdu, která je rychlá, plná síly, ale současně stabilní, když je najednou terén drsnější. Nový Diverge nabízí vše, co jsme se naučili za více než 40 let ježdění na silnici, štěrku a v lese. Od systému Future Shock 2.0 a zcela nové gravel geometrie až po prostor pro extrémně široké pláště. Diverge píše zcela novou kapitolu v kategorii gravel kol, takže můžeš snít o úplně nových zážitcích. Je to nelepší stroj, na kterém unikneš pryč.
Popis:
- S karbonovým rámem FACT 9r je kolo Diverge Comp neuvěřitelně schopné a lehké závodní kolo. Díky němu zaznamenáš svůj KOM na vyhlášeném místním stoupání nebo pokoříš všechny vrcholy v okolí, lehký živý Diverge tě tam dostane rychleji.
- Rychlost, kontrola a důvěra - Future Shock 2.0 je ideální technologie pro gravel jezdce. S 20mm axiální poddajnosti a hydralickým tlumením odpruží systém Future Shock 2.0 jezdce, ale ne kolo. Díky tomu budeš mít jistotu a kontrolu, budeš moci udržet energii cestou dolů a neviset na brzdách ani na prašných cestách, ani v hustém sypkém štěrku, a při tom všem, tvoje ruce, paže i krk budou svěží. A jelikož je Future Shock 2.0 nastavitelný, budeš připraven pro hrubé úseky a zůstaneš efektivní na hladkém povrchu.
- Původní gravel geometrii jsme vzali a hodili z okna. Nový Diverge má nejprogresivnější geometrii, jakou jsme kdy vytvořili pro závodní kolo, což dává jezdcům schopné a stabilní kolo v terénu, které se na silnici stále cítí pohotově a obratně. Zvětšili jsme reach rámu, hlavu jsme trochu položili a vidlici dali delší offset. To vše vytváří neuvěřitelnou sebedůvěru díky níž máte pocit, že jste do terénu zasazeni jak rostlina do země. Kratší představce udržují celkovou délku kokpitu stejnou a ovládání je velmi živé. Udrželi jsme střed na nízké úrovni, abychom zvýšili stabilitu, ale dost vysoko, abychom mohli použít kola o rozměru 650b, pokud je to tvůj šálek kávy.
- Dali jsme kolu spoustu možností úchytů na nosiče, včetně úchytu na vidlici a na horní trubce, abychom zajistili, že si s sebou můžeš vzít to, co potřebujetš, bez ohledu na to, jak daleko máš v plánu jet nebo jak dlouho plánuješ zůstat venku.
- Nic nezlepší schopnost kola, jako je prostor pro široký plášť. Dali jsme novému kolu Diverge neuvěřitelných 47 mm vůle ve vidlici s kolem 700c a 2,1 “s kolem 650b.
- Čím schopnější bude tvoje kolo, tím větší budou tvoje jízdy, takže si Diverge půjčil interní úložiště SWAT od legendárního Stumpyho. Dvířka SWAT ti umožní využít prostor ve spodní trubce pro uložení nářadí, sady na opravu, musli tyčinky a dokonce i naší SWAT bundu. Odlehčí tvému tělu, má vliv na lepší ovladatelnost kola a umožňí ti být více soběstačným, když se rozhodněš vypadnout. Tvoje záda budou SWAT milovat.
SPECIFIKACE:
RÁM
Specialized Diverge FACT 9r carbon, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE
Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
ŘÍDÍTKA
Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
PŘEDSTAVEC
Future Stem, Comp
OMOTÁVKA
Roubaix S-Wrap
SEDLO
Body Geometry Power Comp, Cromoly rails
PŘEDNÍ BRZDA
Shimano GRX 810, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA
Shimano GRX 810, hydraulic disc
ŘAZENÍ
Shimano GRX 810 hydraulic brake levers, mechanical shifting
PŘESMYKAČ
Shimano GRX RX810, braze-on
PŘEHAZOVAČKA
Shimano GRX RX810, 11-speed
KAZETA
Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t
KLIKY
Shimano GRX RX810-2 48-31T
PŘEVODNÍKY
48/31T
STŘED
Shimano Threaded BSA BB
ŘETĚZ
Shimano Ultegra, 11-speed
PŘEDNÍ KOLO
DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
ZADNÍ KOLO
DT Swiss G540 rim, 24mm inner width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Pathfinder Pro, 2Bliss Ready, transparent sidewall, 700x38mm
ZADNÍ PLÁŠŤ
Pathfinder Pro, 2Bliss Ready, transparent sidewall, 700x38mm
DUŠE
700x28/38mm, 48mm Presta valve
SEDLOVKA
Roval Terra Carbon Seat Post, 20mm Offset
OBJÍMKA
Alloy, 30.8mm
SWAT
Integrated SWAT door, internal storage system