CZK | EUR
Kód zboží: 1027092
85 690 Kč ?
49 990 Kč
nebo na splátky
SKLADEM – Poslední kus
PŘIPRAVÍME / ODEŠLEME DO 2 DNŮ
S ohledem na aktuální vytížení mechaniků při přípravě kol může příprava / odeslání kola trvat 2 dny. Děkujeme za pochopení.
Doprodej skladových zásob za výhodnou cenu. Zboží je nové s plnou zárukou.Jiné varianty, než výše uvedené, již není možné dodat!
Kombinací lehkého hliníkového rámu, kol připravených na bezdušový systém a spolehlivého pohonu 1x12 SRAM NX Eagle vzniklo úžasně všestranné celoodpružené horské kolo.
Lehký a tuhý slitinový rám, 140mm vidlice RockShox s odpružením DebonAir pro hladší přejezd malých nerovností a tlumič FOX.
Pohon 1x12 SRAM NX Eagle se širokým rozsahem převodů.
Dále kola Bontrager s bezdušovými plášti a teleskopická sedlovka.
Bude mé kolo mít sníženou horní rámovou trubku?
U menších rámů (XS a S) se horní rámová trubka směrem k sedlové trubce svažuje. Díky tomuto provedení je rám nižší, což vyhovuje jezdcům menších postav, kteří tak mohou být nad kolem rozkročeni pohodlněji. U větších rámů (od M) je horní rámová trubka vodorovná, protože vyšší jezdci, kteří mají delší nohy, nemají s výškou rámu problém.
Straight Shot a Knock Block
Design rámu Straight Shot společnosti Trek optimalizuje poměr tuhosti a hmotnosti pro lepší odezvu. V náročných terénech se budete moct do kola pořádně a sebevědomě opřít.
Active Braking Pivot
Systém Active Braking Pivot umožňuje našim technikům seřídit tlumení tak, aby reagovalo na zrychlení a brzdění nezávisle. Výsledkem je spolehlivá ovladatelnost.
Specifikace :
*Specifikace se vztahují na všechny velikosti, pokud není uvedeno jinak.
Rám
Rám | Hliník Alpha Platinum, kónická hlavová trubka, Knock Block, vnitřní vedení lanek Control Freak, chránič dolní rámové trubky, ISCG 05, hořčíkový kolébkový spoj, Mino Link, ABP, Boost148, zdvih 130 mm. |
---|---|
Vidlice | RockShox 35 Gold RL, pružina DebonAir, tlumení Motion Control, zamykání, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 140 mm. |
*Tlumič | Fox Performance Float EVOL, tlumení DPS se 3 polohami, optimalizováno v Trek Suspension Lab, 210 x 55 mm. |
Maximální kompatibilní zdvih vidlice | 150mm (561mm axle-to-crown) |
Zapletená kola-výplety
Přední kolo | Bontrager Line Comp 30, umožňující použití bezdušových plášťů, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa. |
---|---|
Zadní kolo | Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, Rapid Drive 54, 6 šroubů, ořech freehub Shimano 8/9/10, Boost148, 12mm pevná osa |
Přední náboj | Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, slitinová osa, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa. |
Zadní rychloupínák | Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka. |
Dráty | DT Swiss Champion, J-Bend, Black |
*Plášť | Bontrager XR4 Team Issue, umožňující použití bezdušových plášťů, bočnice Inner Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,40 palce. |
Maximální velikost pláště | Rám: 29 x 2,60 palce Vidlice: Viz výrobce |
Pohon
Řazení | SRAM NX Eagle, 12 rychlostí. |
---|---|
Přehazovačka | SRAM NX Eagle. |
*Klika | SRAM NX Eagle, DUB, ocelový převodník 30 zubů, Boost, délka 175 mm. |
Středové složení | SRAM DUB, 92 mm, PressFit. |
Kazeta | SRAM PG-1230 Eagle, 11-50, 12 rychlostí. |
Maximální rozměry převodníku | 34T |
Komponenty
Sedlo | Bontrager Arvada, ocelové ližiny, šířka 138 mm. |
---|---|
*Sedlovka | TranzX JD-YSP18, zdvih 150 mm, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 445 mm. |
Řídítka | Slitina, Bontrager, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm |
Gripy | Bontrager XR Trail Comp, nylonový zámek Lock-On |
Představec | Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stupňů, délka 50 mm. |
*Brzda | Hydraulická kotoučová verze Shimano, páčka MT4100, třmen MT410. |
Brzdový rotor | Shimano RT56, 6 děr, 180 mm. |
Hmotnost | M - 31.92 lbs / 14.48 kg (s těsnicím tmelem TLR, bez duší) |
---|---|
Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Vyhrazujeme si právo kdykoli bez předchozího upozornění změnit informace o produktech obsažené na tomto webu, a to včetně vybavení, specifikací, modelů, barev a materiálů.
Udávaná hmotnost kola a rámu vychází z údajů naměřených u lakovaných rámů z předvýrobní fáze. Hmotnost finálních výrobků se může lišit.