CZK | EUR
Pyšní se karbonovým rámem s tlumicím prvkem IsoSpeed vyhlazujícím nerovnosti, rychlými 29palcovými koly, odpruženou vidlicí RockShox Recon Gold RL na rychlé a hladké překonávání kořenů a kamenů v tom nejnáročnějším terénu.
Tohle kolo se může směle pustit do křížku s těmi nejlepšími hardtaily na trhu.
Kromě vylepšených dílů, které jsou lehčí a kolo se díky nim lépe ovládá, získáte i prvek IsoSpeed, abyste se tak rychle neunavili.
Pokud chcete vévodit místním závodům a najezdit pořádnou porci kilometrů, pak je Procaliber 9.6 přesně pro vás.
Lehký a tuhý karbonový rám s jedinečnými vlastnostmi tlumicího prvku IsoSpeed, 110mm vidlice RockShox Recon Gold RL s citlivým odpružením DebonAir a zamykáním z řídítek.
Lehčí 12 rychlostní pohon Shimano SLX se širokým rozsahem převodů a bezdušová 29palcová kola Bontrager Kovee Comp 25.
Proč si kolo oblíbíte ?
Specifikace :
| Rám | Karbon OCLV pro horská kola, IsoSpeed, kónická hlavová trubka, Knock Block, vnitřní vedení lanek, vyvážené uchycení brzdy Post Mount, Boost148. |
|---|---|
| Vidlice | RockShox Recon Gold RL, pružina DebonAir, tlumení Motion Control, zamykání, kónický sloupek, offset 42 mm, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 110 mm. |
| Maximální kompatibilní zdvih vidlice | 120 mm (533 mm od osy ke korunce) |
| Přední kolo | Bontrager Kovee Comp 25, možnost použití bezdušových plášťů, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa, 29 palců |
|---|---|
| Zadní kolo | Bontrager Kovee Comp 25, možnost použití bezdušových plášťů, Rapid Drive 108, Boost148, 12mm pevná , 29 palců |
| Plášť | Bontrager XR2 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Inner Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,20 palce. |
| Maximální velikost pláště | Rám: 29 x 2,40 palce, vidlice: viz výrobce. |
| Řazení | Shimano SLX M7100, 12 rychlostí |
|---|---|
| Přehazovačka | Shimano XT M8100, dlouhé ramínko. |
| *Klika | Velikost: S , M Shimano MT611, ocelový převodník 32 zubů, slitinový unášeč, 52mm řetězová linka, délka 170 mm. |
| Velikost: ML , L , XL , XXL Shimano MT611, ocelový převodník 32 zubů, slitinový unášeč, 52mm řetězová linka, délka 175 mm. |
|
| Středové složení | Shimano MT500, 92 mm, PressFit. |
| Kazeta | Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 rychlostí |
| Řetěz | Shimano Deore M6100, 12 rychlostí. |
| Maximální rozměry převodníku | 1x: 36 zubů, min 30 zubů |
| Sedlo | Bontrager Verse Elite, austenitové ližiny, šířka 145 mm. |
|---|---|
| *Sedlovka | Velikost: S Bontrager Comp, slitina 6061, 31,6 mm, offset 8 mm, délka 330 mm |
| Velikost: M , ML , L , XL , XXL Bontrager Comp, slitina 6061, 31,6mm, offset 8 mm, délka 400mm. |
|
| *Řídítka | Velikost: S , M , ML Bontrager Comp, slitina, 31,8 mm, prohnutí 5mm, šířka 720 mm. |
| Velikost: L , XL Bontrager Rhythm Comp, slitina, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm. |
|
| Velikost: XXL Bontrager Line, slitina, 35 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm. |
|
| Gripy | ESI Chunky. |
| *Představec | Velikost: S , M Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, 0 stupňů, délka 60 mm. |
| Velikost: ML Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, 0 stupňů, délka 70 mm. |
|
| Velikost: L , XL Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, 0 stupňů, délka 80 mm. |
|
| Velikost: XXL Bontrager Elite, 35 mm, 0 stupňů, délka 90 mm. |
|
| Brzda | Hydraulická kotoučová brzda Shimano, páčka MT501, třmen MT500. |
| *Brzdový rotor | Velikost: S , M , ML , L , XL , XXL Shimano RT56, 6 děr, 180 mm. |
| Velikost: S , M , ML , L , XL , XXL Shimano RT56, 6 děr, 160 mm. |
|
| Rozměry kotouče | Maximální velikosti brzdových kotoučů: rám: 180 mm, vidlice: viz výrobce vidlice. |
| Hmotnost | M - 11.20 kg / 24.7 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez duší) |
|---|---|
| Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce a týkajících se vybavení, specifikací, modelů, barev i cen. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění.
Udávaná hmotnost kola a rámu vychází z údajů naměřených u lakovaných rámů z předvýrobní fáze. Hmotnost finálních výrobků se může lišit.