CZK | EUR
Kód zboží: 1042049
131 990 Kč ?
119 990 Kč
nebo na splátky
Není skladem
Neprodáváme věci, které nemáme skladem a neznáme jejich dostupnost u dodavatelů. To je případ i tohoto zboží. Máte-li o produkt zájem, pošlete nám poptávku. Odpovíme fofrem.
Bytelný slitinový rám z něj dělá všestranný stroj do každého prostředí od vysokohorských trailů po městské vyjížďky.
Výkonný motor Bosch Performance Line CX 5 Generace poskytuje potřebnou podporu, když před sebou máte příkré stoupání.
Disponuje díly, které jízdu podstatně zlepší, jako jsou např. kola umožňující přechod na bezdušovou verzi, teleskopická sedlovka a aktualizovaný pohon Shimano SLX a XT.
Hardtailový rám z hliníku Alpha Platinum s vidlicí FOX Float AWL a vzduchovou pružinou, navíc pak tlumení RAIL 2.0.
Výkonný motor Bosch Performance Line CX (85 Nm, 250 W), 800Wh vyjímatelná integrovaná baterie PowerTube RIB 2.0 a ovladač Led Remonte s displejem Kiox 300 Smart Systém . 12rychlostní pohon s díly Shimano SLX a XT.
29" bezdušová kola Bontrager, teleskopická sedlovka Bontrager Line, 4pístkové hydraulické brzdy Shimano a spousta úchytů na brašny a nosiče.
Proč si kolo oblíbíte ?
Specifikace :
Rám | Hliník Alpha Platinum, vyjímatelná integrovaná baterie (RIB 2.0), kónická hlavová trubka, vnitřní vedení lanek vodítky, vnitřní vedení lanek Control Freak, ochrana Motor Armor, Boost148, 12mm pevná osa. |
---|---|
*Vidlice | Velikost: M , L , XL Vzduchová vidlice Fox AWL s tlumením Rail 2.0, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, 15mm osa Kabolt, 180 mm Direct Mount, zdvih 120 mm, 29 palců. |
*Přední kolo | Velikost: M , L , XL Bontrager Line Comp 30, bezdušový systém, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa, 29 palců |
---|---|
Zadní kolo | Bontrager Line Comp 30, bezdušový systém, Rapid Drive 108, 6 šroubů, Boost148, 12mm pevná osa, 29 palců |
Zadní rychloupínák | Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka |
*Plášť | Velikost: M , L , XL Bontrager Gunnison Pro XR, možnost použití bezdušových plášťů, ze dvou směsí, aramidová patka, 60 tpi, 29 x 2,60 palce. |
Díl pláště | Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz. |
Páska do ráfku | Bontrager TLR |
Maximální velikost pláště | Viz servisní příručka |
Baterie | Bosch PowerTube 800 Wh, chytrý systém |
---|---|
Nabíječka | Bosch standard 4A, 230 V, chytrý systém. |
*Cyklopočítač | Velikost: M , L , XL Bosch Kiox 300, Smart Systém. |
Velikost: M , L , XL Bosch dálkové ovládání LED, chytrý systém. |
|
Motor | Bosch Performance Line CX 5 Generace Smart System . |
Řazení | Shimano SLX M7100, 12 rychlostí |
---|---|
Přehazovačka | Shimano XT M8100, dlouhé ramínko. |
Rameno kliky | E*thirteen E*spec Plus, délka 160 mm, |
Převodník | E*thirteen 36 zubů |
Kazeta | Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 rychlostí |
Řetěz | Shimano SLX M7100, 12 rychlostí |
Pedál | VP-536, nylonová platforma |
Maximální rozměry převodníku | 1x: 42T |
Sedlo | Bontrager Commuter Comp |
---|---|
*Sedlovka | Velikost: M , L , XL Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 170 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 450 mm. |
Řídítka | Bontrager Comp, slitina, 31,8 mm, prohnutí 40 mm, šířka 780 mm. |
Gripy | Bontrager XR Endurance Elite. |
Představec | Bontrager Comp, objímka 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 50 mm |
Hlavové složení | FSA IS-2, 1-1/8 palce nahoře, 1,5 palce dole. |
Brzda | Hydraulická 4pístková kotoučová verze Shimano, páčka M6100, třmen M6120. |
Brzdový rotor | Shimano RT66, 6 děr, 203 mm. |
Rozměry kotouče | Maximální velikosti brzdového kotouče ‒ rám: 203 mm, min. 180 mm, vidlice: viz výrobce. |
Nářadí | Přepínací páčka Bontrager,s nářadím. |
---|
Hmotnost | M - 23.68 kg / 52.21 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez duší) |
---|---|
Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce a týkajících se vybavení, specifikací, modelů, barev i cen. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění.
Udávaná hmotnost kola a rámu vychází z údajů naměřených u lakovaných rámů z předvýrobní fáze. Hmotnost finálních výrobků se může lišit.